Wilejka Wilejka
636
BLOG

Wajda jednak stracił rozum

Wilejka Wilejka Polityka Obserwuj notkę 15

...takich słów sie nie wypowiada publicznie...

"Nie może tak być, że ktoś jest tak dalece przekonany o tym, że tylko on mógł być prezydentem, że nie może się z tym pogodzić. No ale na to są piguły, na to są lekarze, na to są sposoby. Niech się leczy! - takAndrzeWajda uczestniczył w uroczystości nadania honorowego obywatelstwa Opola Lechowi Wałęsie. Przy tej okazji pytany był o aktualne wydarzenie polityczne, m.in. o spór o udział braci Kaczyńskich w wydarzeniach Sierpnia '80. 

- To jest polityczne szambo. Jacyś zgrani politycy, którzy niech w ogóle sobie idą w cholerę, bo już mamy ich dosyć, nagle wymyślili, że oni odgrywali w tym czasie jakąś rolę. Na rany boskie! Ja tam byłem, widziałem, dlaczego ich nie widziałem? - pytał reżyser. 

Wajda pytany był też o sowa Jarosława Kaczyńskiego , który na wczorajszym wieczornym wiecu pod Pałacem Prezydenckim stwierdził, że Polską rządzą "źli ludzie". - To jest głupol - uciął wyraźnie zirytowany Wajda, po czym obrócił się na pięcie i odszedł.

Wilejka
O mnie Wilejka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka